dinsdag 8 december 2015

Morgen gaat het gebeuren!!

Morgen gaat het dan gebeuren, hét vaccin gaat hij krijgen... Hier hebben we nu 1,5 week naar toe gewerkt. Alles is klaar gemaakt om de dendritische cellen in te spuiten. Laat ze maar goed hun werk doen!

Vanmorgen stond papa nét in de douche toen het bakkertje voor de deur stond. Dus toen moest ik in m'n beste duits broodjes bestellen en afrekenen. Toen ik buiten kwam zag ik dat het daglicht buiten zo mooi was. Dus heb tegen pap en mam gezegd dat ze op moest schieten met eten en dat we daarna even snel wat foto's gingen maken. Natuurlijk had ik mijn camera meegenomen, alleen had ik deze nog niet uit de tas gehaald. Wat was het een leuke shoot (ook een hele korte, want we moesten weer naar de kliniek). De liefde spat van het scherm, maar ook het uitzicht over het meer was magisch.


 In de kliniek kreeg papa weer een dubbele dosis virus via het infuus, dit duurt echt maximaal 10 minuten want ze zetten het infuus zo ver open, dat binnen no-time alles erin zit. Na het infuus kreeg hij nog zijn tetanus injectie, deze werd in z'n bovenarm gezet. Ook zetten ze er met merkstift een kring om zodat het vaccin van morgen op precies dezelfde plek wordt ingespoten. We hebben morgen een afspraak met dezelfde arts als vorige week, Dr. Nesselhut. Ik heb alweer wat vragen klaar liggen... Aangezien deze arts van bijna alle trials en nieuwe medicatie op de hoogte is! Ik wil heel graag weten wat er allemaal mogelijk is en wat het beste werkt.

Na de nodige prikken, zijn we weer terug naar het huisje gegaan. Ik zag aan papa z'n ogen dat hij weer moe aan het worden was door het virus. Verder heeft hij gelukkig niet veel klachten. Op naar morgen! 

X

Geen opmerkingen: