woensdag 2 december 2015

Bloedafname

Sow, deze ochtend moesten we gewoon al om 9 uur bij de kliniek zijn (denk je ook vakantie te hebben). Na een bagger nacht geslapen te hebben, gingen we om 8.30 uur richting duderstadt. Er stond vandaag Bloedafname op de planning, maar liefst 20 buisjes zijn er afgenomen!!! Gelukkig ging alles prima en zijn we verder 'vrij' vandaag. Gisteren was er ook al bloed afgenomen en alle waardes waren prima in orde om de behandeling te starten. Ook hebben we meteen de planning meegekregen voor de volgende afspraken. Morgenmiddag krijgt hij het eerste New castle disease virus ingespoten, dan begint de behandeling écht!

Gisterenavond hebben we een legpuzzel gemaakt en zelfs spelletjes gedaan. Wie papa en mij kent weet dat we ons dan écht stierlijk vervelen. Jemig wat hebben wij een hekel aan puzzelen en spelletjes doen. Ik hoop dat we snel internet in ons huisje krijgen, daar ging de huurbaas wel achteraan. Maar ik moet eerlijk zeggen dat je veel meer contact hebt met elkaar zonder WiFi en tv. En  dat is eigenlijk echt zo gezellig! We genieten hier volop. Het is zo gezellig en we hebben zoveel lol. We gaan wel elke dag koffie drinken in duderstadt want dan kan ik de blog even bijhouden. Er kunnen wel wat foutjes zitten in de blog aangezien ik nu alles op mijn telefoon moet doen en kan dus helaas ook geen hilarische foto's delen...😜.

De koffie is weer op, dus we vertrekken weer richting ons 'onbereikbare hol'...

Bis morgen!!!

Geen opmerkingen: