maandag 26 oktober 2015

Gaat goed!

Sinds 1,5 week krijgt papa elke werkdag z'n bestraling en elke dag zijn chemo en het gaat goed! In het begin moest hij erg wennen aan het (te) strakke masker. Maar de bestraling duurt eigenlijk zo kort dat het goed te doen is nu hij er iets meer aan gewend is. Ook heeft hij een bloedafname gehad om te kijken hoe zijn lichaam reageert op de chemo, gelukkig was dit allemaal goed! Ook weer een geruststelling.

Ondertussen zijn we ook nog steeds bezig met Duitsland. Er zijn al behoorlijk wat mailtjes over en weer gegaan. Er ligt nu een aanvraag voor het Elisabeth ziekenhuis zodat de ingevroren tumor naar Duitsland kan. Weer een stapje vooruit!

Papa voelt zich verder goed, hij heeft niet heel veel last van de behandelingen. Laten we hopen dat dit zo blijft!

10 opmerkingen:

Unknown zei

Kanjer die vader van mij! ❤️❤️❤️

marloes zei

Top Hans!!!

Unknown zei

Heel erg fijn om te lezen dat Hans zich goed door de behandeling heen slaat!! 👍 veel sterkte met de rest van de behandelingen!! Groetjes Ben en Marjo Moonen

Unknown zei

Heel erg fijn om te lezen dat Hans zich goed door de behandeling heen slaat!! 👍 veel sterkte met de rest van de behandelingen!! Groetjes Ben en Marjo Moonen

Unknown zei

Heel erg fijn om te lezen dat Hans zich goed door de behandeling heen slaat!! 👍 veel sterkte met de rest van de behandelingen!! Groetjes Ben en Marjo Moonen

Unknown zei

Fijn om te horen! Succes Hans. Groetjes Joop en Henriette Brands

Ligtvoet Téjo NP. zei

Geweldig om dit te lezen. Ja Hans we zijn weer terug uit Tenerife. Als je zin hebt om 'n keer bij te kletsen (slap ouwehoeren) laat het weten kom ik graag 'n keer langs en als er 'n keer gereden moet worden..............bellen dan ben ik er.
Groetjes houd je taai.
Téjo.

Unknown zei

Beste familie,

wij kennen elkaar niet, maar door jullie blog kijk ik af en toe mee. Normaal zou ik niet zomaar een blog bekijken over deze ziekte, maar doordat ik het bij mijzelf in Juli 2015 ook te horen heb gekregen, kijk je toch verder als je normaal doet. Helaas is mijn soort tumor het zelfde soort, als waar jullie ook mee worstelen.

Het is niet mijn bedoeling om mijn verhaal bij jullie neer te geven, omdat je genoeg aan je eigen hebt. De reden voor dit is dat ik in augustus geopereerd bent en nu in week 6 van de bestralingen en chemo bezig bent. Zelf schrijf ik op mijn blog, wat ik tegenkwam tijdens dit alles en ik hoop dat jullie er wat aan kunnen hebben.
https://dannyendiana.wordpress.com

Vindt je het niks, snap ik dat ook. Veder wens ik jullie heel veel sterkte in alles.

Groet,
Danny

hans van herpt zei

Hi Danny,

Ik heb net je blog gelezen. Zou je mij een mail willen sturen, we willen heel graag met lotgenoten sparren over behandelingen en trials. Mijn mailadres is kvanherpt@icloud.com

Anoniem zei

top om je weer gisteren gezien te hebben op het tennisbaan sterkte verder met de behandeling gr tonny nasarany