maandag 12 oktober 2015

Shit!

Vanmorgen werd ik al heel vroeg gebeld door leiden, helaas heeft papa niet het HLA type dat nodig was voor de trial! De arts kreeg papa niet te pakken en belde ze mij, ze zei dat ik mijn huiswerk zo goed deed dat ze mij ook wel durfde te bellen met dit nieuws. Meteen na dit gesprek heb ik papa gebeld! Hij baalde ook even, schakelen en weer herpakken. Misschien heeft het zo wel moeten zijn. Deze week gaat hij dus gewoon beginnen in Tilburg! Gelukkig binnen de 6 weken na de operatie! We  gaan zelf uitzoeken waar we uiteindelijk zijn vaccin gaan regelen... We laten ons niet zomaar uit het veld slaan. We worden echt steeds beter in schakelen😉.

X

2 opmerkingen:

Unknown zei

O wat jammer! Succes met jullie zoektocht. Vriendelijke groeten van Joop en Henriette Brands

Gonny en Gerard zei

Dat is wel een domper maar Hans kennende gaat hij er weer tegenaan.
Groetjes en heel veel sterkte voor jullie allen!