woensdag 1 juni 2016

UMC

Vandaag ging ik samen met papa op pad richting Utrecht. We hadden een soort van second opion aangevraagd bij een arts in het UMC, waar we veel goede verhalen over hadden gehoord. Eerst even langs de receptie, want je weet daar echt niet waar je naar toe zou moeten lopen, zo groot en zoveel bordjes...

Bij de receptie werden we doorverwezen naar de volgende receptie, heel snel hadden we de juiste poli gevonden. Daar dachten ze dat papa en ik partners waren, whahahaha... Nou, dat lijkt me eerder een compliment voor mijn vader dan voor mij. We moesten echt zo lachen, deze opmerking hadden we nog niet eerder gehoord. We mochten daarna door naar de wachtkamer, hier hebben we best lang gezeten omdat deze arts wat uitliep met haar spreekuur.

Maar jeetje alle verhalen die we over haar gehoord hadden, waren meer dan waar. Wat een fijn mens! Die vooral in mogelijkheden denkt. Ze heeft ook contacten met Duderstadt. We hebben nu 4 vaccins gehad en zij zegt dat dat voor nu genoeg is. Dus Duitsland is even klaar! Zo fijn om even met iemand te sparren die er echt verstand van heeft zonder dat je veroordeelt word op wat je allemaal uitzoekt. Overal kregen we antwoord op. We hebben ruim een uur binnen gezeten en gingen met een heel goed gevoel weer naar buiten.

Over 2 weken krijgt papa weer een MRI in het Elisabeth ziekenhuis. Dat blijft altijd zo spannend. De uitslag krijgen we op 17 juni, ik houd jullie op de hoogte.

X

1 opmerking:

Unknown zei

Mooi Kristel. Weer een duidelijke en heldere uitleg. En.....weer verder.