maandag 14 maart 2016

Spannende week

Het is alweer bijna 3 maanden geleden toen we de vorige MRI kregen. En dat wil dus zeggen dat het weer tijd is voor een nieuwe. Deze scan is morgenmiddag, we hebben morgen weer een dagje Elisabeth ziekenhuis. De uitslag laat wel even op zich wachten namelijk één week! Dat wordt een spannende week... Stiekem denk je toch steeds aan de scan en vooral aan de uitslag ervan. Papa voelt zich nog steeds goed, z'n vage gevoel in z'n hoofd wordt ook steeds minder, gelukkig!

Zaterdag gaan mama en ik naar de publieksdag hersentumoren in Maarsen. Ik ben heel benieuwd wat we daar gaan horen. De afgelopen maanden heb ik me er zo in verdiept dat me die dag erg interessant lijkt. Ook gaan we een lotgenoot ontmoeten, hij heeft ons zo erg geholpen met de behandeling in Duitsland. We hebben elkaar al veel gesproken, geappt en gemaild maar nog niet eerder gezien.

Eerst maar eens de MRI in morgen en dan heel hard duimen op een goede uitslag!

Tot volgende week....

X

2 opmerkingen:

marloes zei

Veel succes vandaag Hans!

Ligtvoet Téjo NP. zei

Heel veel succes Hans en sterkte, ook Marie Louise en de andere familieleden.